Bikepark weekend
vrijdag 14 augustus 07:00 - zondag 16 augustus 11:00
Om je aan te kunnen melden moet je ingelogd zijn. Heb je nog geen account? Neem dan contact op met Rik.
Ik zou dit jaar een keertje een downhill dagje/ weekendje organiseren voor de geïnteresseerden.
Dit is natuurlijk prima te combineren met kamperen kan je afleren. Je kan dus ook gerust 1 dag mee fietsen en 1 dag motor rijden
Dus voor wie willen:
Op vrijdag gaan we naar Winterberg of Willingen (beginner friendly)
Op zaterdag gaan we naar Greenhill (voor de grotere jongens)
Op beiden locaties zijn fietsen en uitrusting te huren